Actitudes españoles acerca de los coches autónomos
Alberti Piulachs, Lluis
Pan, Xing
López Sintas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Actituds espanyoles respecte els cotxes autònoms
Título variante: Spanish attitudes about autonomous cars
Fecha: 2020
Resumen: En el nostre treball, en primer lloc, analitzem quines són les ventatges y desventatges del us del cotxe autònom, a més a més, també realitzem un resum breu dels diferentes nivells de autonomia del cotxe autònom. Per altre banda, també realitzem una simulació basant-se en un treball d'investigació elaborat per Montoro, Luis et al, publicat a Science Direct. En el nostre anàlisis trobem que hi ha tres segments diferents de públic que requereixen diferentes estratègies de marketing per tal de que puguin aceptar el cotxe autònom.
Resumen: En nuestro trabajo pretendermos en primer lugar, analizar cuáles son las ventajas y desventajas del uso del coche autónomo, además de realizar un resumen breve de los diferentes niveles de autonomía del coche autónomo. Por otro lado, realizamos una simulación de un trabajo de investigación realizado por Montoro, Luis et al, publicado en Science Direct. En nuestro análisis encontramos que existen tres segmentos diferentes de público que requieren diferentes estrategias de marketing para puedan aceptar el coche autónomo.
Resumen: In our work, we intend firstly to analyze what are the advantages and disadvantages of using the autonomous car, in addition to making a brief summary of the different levels of autonomy of the autonomous car. On the other hand, we carried out a simulation of a research work carried out by Montoro, Luis et al, published in Science Direct. In our analysis we found that there are three different segments of the public that require different marketing strategies to be able to accept the autonomous car.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Documento: Treball de fi de postgrau ; Text
Materia: Cotxe autònom ; Comportament del consumidor ; Marketing ; Coche autónomo ; Comportamiento del consumidor ; Autonomous car ; Consumer behavior



74 p, 1015.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera

 Registro creado el 2020-07-06, última modificación el 2023-07-17



   Favorit i Compartir