Narrativa Audiovisual [105019]
Gutiérrez, Maria
Niqui Espinosa, Jacint
Gómez González, Ángel Custodio
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Audiovisual Narrative
Fecha: 2020-21
Resumen: L'objectiu de l'assignatura és capacitar a l'alumne en la construcció de continguts audiovisuals partint de models narratius específics, aprofundint en les distintes teories narratives, de la dramatúrgia i de la natura expressiva dels llenguatges audiovisuals.
Resumen: El objetivo de la asignatura es capacitar al alumno en la construcción de contenidos audiovisuales partiendo de modelos narrativos específicos, profundizando en las distintas teorías narrativas, de la dramaturgia y de la naturaleza expresiva de los lenguajes audiovisuales.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928]
Plan de estudios: Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
3 p, 102.2 KB

Anglès
4 p, 101.8 KB

Castellà
4 p, 102.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-10, última modificación el 2025-04-10



   Favorit i Compartir