Fecha: |
1995 |
Resumen: |
In this paper, physics, epistemology and the teaching and learning of physics are presented as a transdisciplinary system. With such an approach, the fundamental principles of contemporary physics considered in a qualitative form -epistemological principles- are postulated as a source of inspiration for Science Education. In this way, a new trend for fundamental educational research is defined. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Transdisciplinaritat ;
Epistemologia ;
Educació científica ;
Aprenentatge de la física ;
Aprenentatge científic |
Publicado en: |
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 2 (1995) p. 249-256, ISSN 2174-6486 |