Google Scholar: citations
La energía como núcleo en el diseño curricular de la física
Pérez-Landazábal, M. C.
Favieres, A.
Manrique del Campo, Mª J.
Varela, P.

Date: 1995
Abstract: A research' study on an approach to Physics teaching, at a basic level, centered on energy is presented. This study, framed on the Constructivist theory of learning, has led to the design of curricula materials and their implementation and evaluation in secondary classrooms. An initial exploration of the prior beliefs of pupils about energy constituted the base of this curricula materials.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Conceptualització de l'energia ; Teoria constructivista de l'ensenyament-aprenentatge ; Entrevistes clíniques tipus Piaget ; Projecte CLIS ; "Camión de Micky" ; "Cambio imposible" ; Quantificació de l'energia ; Principi de conservació de l'energia ; Proves actitudinals ; Estudiants de física ; Ensenyament expositiu
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 55-65, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21393
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n1-perez-favieres-manrique-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4283


11 p, 485.4 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2008-01-09, last modified 2021-12-12



   Favorit i Compartir