visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Avaluació Psicològica |
Títol variant: | Psychological Assessment |
Títol variant: | Evaluación Psicológica |
Data: | 2020-21 |
Resum: | Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Aquetes demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, així com de la seva organització i interpretació. Tot i aixi, se segueixen sempre unes pautes comunes que denominem procés d'avaluació. Ens proposem que en acabar l'assignatura l'alumnat pugui: 1. Detectar, identificar i analitzar les demandes que els arribin. 2. Conèixer les característiques de les tècniques d'avaluació psicològica, avantatges i inconvenients. 3. Interpretar els resultats de les mateixes. 1 3. Interpretar els resultats de les mateixes. 4. Elaborar les informacions obtingudes i prendre decisions basades en els resultats i integrades en les teories refrendades per l'evidència científica. 5. Elaborar informes de resultats. 6. Avaluar la pròpia activitat avaluadora. |
Resum: | Cualquier actividad profesional que llevan a cabo los / las profesionales de la psicología implica un proceso de evaluación que le permita dar respuesta a la demanda que le llega. Estas demandas pueden ser diversas en función del ámbito del que provienen, el proceso de recogida de información, así como de la organización e interpretación de la misma. Sin embargo, se siguen siempre unas pautas comunes que denominamos proceso de evaluación. Nos proponemos que al terminar la asignatura el alumnado pueda: 1 - Detectar, identificar y analizar las demandas que les lleguen. - Conocer las características de las técnicas de evaluación psicológica, ventajas e inconvenientes. - Interpretar los resultados de las mismas. - Elaborar las informaciones obtenidas y tomar decisiones basadas en los resultados e integradas en las teorías refrendadas por la evidencia científica. - Elaborar informes de resultados. - Evaluar la propia actividad evaluadora. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Psicologia [2502443] |
Pla d'estudis: | Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379] ; Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380] ; Grau en Psicologia [954] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 107.1 KB |
Anglès 5 p, 104.4 KB |
Castellà 5 p, 106.2 KB |