Imprint: |
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 |
Description: |
50 pàgines |
Abstract: |
En aquest treball s'ha fet l'anàlisi del perfil socioeconòmic i lector de les persones que freqüenten la llibreria. S'ha observat que aquest és superior al nivell mitjà d'instrucció de la població del barri. A més, la majoria provenen de fora de Girona i es concentren entre els 30 i 40 anys. Per altra banda, s'ha analitzat l'activitat en la difusió de la llibreria i de les activitats de promoció lectora, constatant que no és la mateixa en les diferents xarxes socials. Tampoc s'inclouen mitjans digitals a CalMot, tant pel cost com per la falta de temps per gestionar-ho. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Series: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster Oficial en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Subject: |
Lectura ;
Animació ;
Lectura, Gust per la ;
Girona (Catalunya) ;
Llibreries ;
Girona ;
Llibres i lectura ;
Nivell d'instrucció ;
Literatura i societat ;
Llibreria CalMot (Girona) |