Màrqueting Avançat [42226]
Llonch Andreu, Joan
Izard Granados, Gabriel
Gallo Martinez, Rosalía
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Additional title: Advanced Marketing
Additional title: Marketing Avanzado
Date: 2020-21
Abstract: Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abstract: Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Màrqueting [4313148]
Study plan: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 108.8 KB

Anglès
6 p, 105.4 KB

Castellà
5 p, 105.6 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2020-09-04, last modified 2023-01-22



   Favorit i Compartir