Pràctiques Professionals [43191]
Llonch Andreu, Joan
Gallo Martinez, Rosalía
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Professional Practice
Título variante: Prácticas Profesionales
Fecha: 2020-21
Resumen: 1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
Resumen: 1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
3 p, 99.0 KB

Anglès
3 p, 99.6 KB

Castellà
3 p, 98.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-09-04, última modificación el 2023-01-22



   Favorit i Compartir