Google Scholar: citations
¿Cuál brilla más? : predicciones y reflexiones acerca del brillo de las bombillas
Sebastià, José M. (Universidad Simón Bolívar. Departamento de Física)

Date: 1993
Abstract: This work analyses the extension, consistency and stability of university students' interpretations conceming electric circuits. We also develope some theoretical considerations about the origin of the students' interpretations and their possibilities of transformation and change.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Física bàsica i Xarxes elèctriques ; Circuits elèctrics ; Bateries ; Estudiants universitaris ; Bombetes
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 1 (1993) p. 45-50, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39775
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n1-sebastia
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4550


6 p, 327.9 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2008-01-25, last modified 2022-02-19



   Favorit i Compartir