visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > ¿Cuál brilla más? : |
Fecha: | 1993 |
Resumen: | This work analyses the extension, consistency and stability of university students' interpretations conceming electric circuits. We also develope some theoretical considerations about the origin of the students' interpretations and their possibilities of transformation and change. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Castellà |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Física bàsica i Xarxes elèctriques ; Circuits elèctrics ; Bateries ; Estudiants universitaris ; Bombetes |
Publicado en: | Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 1 (1993) p. 45-50, ISSN 2174-6486 |
6 p, 327.9 KB |