Web of Science: 0 citas, Google Scholar: citas
Teoria da Moda : Sociedade, Imagem e Consumo
de Matto, María de Fátima da Silva Costa García

Fecha: 2020
Resumen: Obra ressenyada: M. R. SANT'ANNA, Teoria da Moda: Sociedade, Imagem e Consumo. Sâo Paulo: Estação das Letras e Cores, 2007.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: DeSignis, Núm. 32 (2020) , p. 203-205, ISSN 2462-7259

DOI: 10.35659/designis.i32p203-205


2 p, 122.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > designis
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2020-12-07, última modificación el 2023-06-03



   Favorit i Compartir