Twitter i l'Agenda Setting. : Les qüestions climàtiques entren a l'agenda informativa
Amat Benlloch, Núria
Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Twitter y la Agenda Setting. : Las cuestiones climáticas entran en la agenda informativa
Título variante: Twitter and Agenda Setting. : Climate Issues penetrates the agenda news
Fecha: 2020
Descripción: 125 pag.
Resumen: L'establiment de l'agenda s'ha vist modificat amb la incorporació d'un nou actor, Twitter, influent en determinar què entra en l'agenda de mitjans i què no. Les qüestions climàtiques han escalat posicions i notorietat els últims anys als mitjans i Twitter ha permès donar veu i enfocar què volen saber les persones i que volen que se'ls comuniqui respecte a les qüestions climàtiques. A partir de la COP25, celebrada el desembre del 2019, estudiarem quines són les relacions i les influències entre Twitter i els mitjans de comunicació a l'hora de cobrir i seguir un esdeveniment relacionat amb el clima.
Resumen: El establecimiento de la agenda se ha visto modificado con la incorporación de un nuevo actor, Twitter, influyente en determinar qué entra en la agenda de medios. Las cuestiones climáticas han ganado notoriedad estos últimos años en los medios y Twitter ha permitido dar voz y enfocar qué quieren saber las personas y qué quieren que se les comunique respecto a las cuestiones climáticas. A partir de la COP25, celebrada en diciembre de 2019, estudiaremos las relaciones e influencias entre Twitter y los medios de comunicación en cuanto a la cobertura y seguimiento de un acontecimiento relacionado con el clima.
Resumen: Agenda setting has been modified with the addition of a new actor -Twitter-, which is influent in determining what issues enter the media agenda. Climate issues have escalated positions and gained notoriety in recent years in the media through Twitter, that has given a say to people on what they want to know and the communication they wish to receive regarding climate issues. Starting with COP25, held in December 2019, we will study the relationships and influences between Twitter and the media when covering a climate related event.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca
Materia: Canvis climàtics ; Xarxes socials ; Mitjans de comunicació ; Twitter



125 p, 14.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2021-01-13, última modificación el 2022-10-22



   Favorit i Compartir