Análisis de la acción tutorial y su incidencia en el desarrollo integral del alumnado. El caso de la Universidad de Castilla La Mancha, España - Alonso García, Santiago (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa) ; Rodríguez García, Antonio M. (Universidad de Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar) ; Cáceres Reche, María Pilar (Universidad de Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar)
 
Comentaris (0) | Ressenyes (0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.

 Subscriure's to this discussion. You will then receive all new comments by email.

Afegeix un comentari


Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu definit el vostre àlies.
N/D s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
          You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>