Creative dubbing: a tool for the improvement of speaking skills in the class of ESP / José Javier Ávila-Cabrera (Universidad Complutense de Madrid) ; Student perceptions on the use of audio description as a pedagogical tool in the Spanish as a foreign language classroom / Adriana Bausells-Espín (Universidad Nacional de Educación a Distancia) ; Audiovisual translation and new technologies in order to teach English for architects / Pilar González-Vera (University of Zaragoza) ; Inclusion of students with sensory disability in the EOI English-language classroom in the Valencian community / Beatriz Reverter (Universitat de València) ; Subtitling and service-learning as tools for the development of translators competences / Laura González Fernández (University of Salamanca), Iris Holl (University of Salamanca), Marie Noëlle García (University of Salamanca), Amalia Méndez (University of Salamanca); Training accessibility to vulnerable groups: a tool for social transformation / Estel·la Oncins (Universitat Autònoma de Barcelona), Marta Brescia (Universitat Autònoma de Barcelona). Chair: Noa Talaván (Universidad Nacional de Educación a Distancia)
Nota:
Creative dubbing: a tool for the improvement of speaking skills in the class of ESP / José Javier Ávila-Cabrera (Universidad Complutense de Madrid). This video presentation is not available in open access. Only the abstract is available.
Drets:
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.