Pla de màrqueting digital per la secció d'atletisme del Club Muntanyenc Sant Cugat
Ràfols Montiel, Mireia
Guerrero González, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Data: 2021
Descripció: 89 pag.
Resum: El CMSC - Atletisme és el club d'atletisme de la ciutat de Sant Cugat. El públic al qual es dirigeix són els nens i nenes santcugatencs i de municipis propers que tenen una edat entre els 6 i 14 anys. Com que el públic té una edat molt curta és també important que es dirigeixin als pares i mares d'aquests infants (que s'estima que tinguin entre 30 i 45 anys) perquè seran els que finalment prenguin la decisió sobre quin esport faran els seus fills i filles. Els seus competidors són tant clubs d'atletisme propers com també altres esports que es puguin practicar a la ciutat. En relació al màrqueting digital, el club presenta una situació complicada tant des d'un punt de vista intern com en relació a la competència. Internament, no segueixen cap estratègia i a més hi ha diferents persones responsables per cada plataforma digital que no es comuniquen entre elles. Tampoc hi ha cap persona experta amb el tema i no es fa inversió econòmica sinó que aquestes tasques les realitzen treballadors/es o persones relacionades amb el club de forma voluntària. En comparació amb la competència veiem que el CMSC - Atletisme té menys presencia digital i de pitjor qualitat. Per exemple, tota la competència analitzada utilitza la xarxa social Facebook i el CMSC - Atletisme no. També la pàgina web presenta certes carències, com és l'autoritat de domini (on rep una qualificació de 1, la menor possible) i poc trànsit orgànic. Per tal de millorar el màrqueting online es proposa intentar unificar la presa de decisions i crear una estratègia. A causa de la falta de coneixement i de recursos econòmics aquesta estratègia no pot ser complexa ni suposar una despesa en diners. Per tant, ha de planificar-se amb anterioritat el contingut que es publicarà a les xarxes socials i intentar que la pàgina web sigui més atractiva augmentant la freqüència de publicació d'articles i notícies. Per tal de comprovar si els canvis que es realitzen tenen un impacte positiu és necessari que es faci un control periòdic. Els objectius del CMSC - Atletisme amb aquestes accions són principalment dos: mantenir el nombre d'inscrits per la propera temporada (patint les menors baixes possibles) i augmentar els ingressos de patrocinadors.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [2501572]
Pla d'estudis: Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
Document: Treball final de grau
Matèria: Màrqueting digital ; Atletisme ; Sant Cugat del Vallès



TFG
89 p, 4.4 MB

Pòster
1 p, 400.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau

 Registre creat el 2021-03-04, darrera modificació el 2023-10-21



   Favorit i Compartir