Session 4. Training
Talaván Zanón, Noa (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya))
Rodríguez-Arancón, Pilar (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya))
Lertola, Jennifer (Università del Piemonte Orientale)
Van Hoecke, Senne M. (Universiteit Antwerpen)
Schrijver, Iris (Universiteit Antwerpen)
Robert, Isabelle (Universiteit Antwerpen)
Fascioli Álvarez, Florencia (Universidade de Vigo)
Rica-Peromingo, Juan Pedro (Universidad Complutense de Madrid)

Data: 2021
Nota: Subtitling short films to improve writing and translation skills / Noa Talaván (Universidad Nacional de Educación a Distancia), Pilar Rodríguez-Arancón (Universidad Nacional de Educación a Distancia) ; Exploring audiovisual translation in vocational education and training: free commentary in teacher training / Jennifer Lertola (Università del Piemonte Orientale) ; The relation between subtitle reading, cognitive load and comprehension in Emi lecture / Senne M. Van Hoecke (University of Antwerp), Iris Schrijver (University of Antwerp), Isabelle R. Robert (University of Antwerp) ; Accessible filmmaker: towards the definition of a professional profile / Florencia Fascioli Álvarez (Universidade de Vigo & Universidad Católica del Uruguay). Chair: Juan Pedro Rica (Universidad Complutense de Madrid)
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: M4All 9: Sketching tomorrow's mediascape
Document: Vídeo

9th International Conference Media 4 All: Sketching tomorrow's mediascape: https://ddd.uab.cat/record/236875


2 p, 92.9 KB

Subtitling short films to improve writing and translation skills

Exploring audiovisual translation in vocational education and training: free commentary in teacher training

The relation between subtitle reading, cognitive load and comprehension in Emi lecture

Accessible filmmaker: towards the definition of a professional profile

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > TransMedia Catalonia
Documents gràfics i multimèdia > Vídeos

 Registre creat el 2021-03-05, darrera modificació el 2023-06-08



   Favorit i Compartir