L'alfabetització STEM engloba coneixements, pràctiques, competències transversals i valors
Couso, Digna ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Publicación: |
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), 2020 |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. ![Creative Commons](/img/licenses/by-nc-nd.ico) |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Capítol de llibre |
Publicado en: |
Punts clau per STEM a l'educació infantil i incloent-hi els pares : una guia per a educadors d'infantil, 2020, p. 23-27, ISBN 978-84-09-24202-3 |
Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/232951
El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones >
Capítulos de libros
Registro creado el 2021-03-08, última modificación el 2023-01-30