La valoración de argumentaciones y explicaciones : promover estrategias de retroalimentación
Duschl, R. (Peabody College (Nashville, Estats Units d'Amèrica). Department of Teaching and Learning)
Fecha: |
1998 |
Resumen: |
This paper suggest focusing curriculum instruction and assessment models on the epistemic goals coupled with concept and perforpance goals. It discusses the design of learning environments that support students «doing science», in particular the role of assessment and the promotion of students development and evaluation of scientific claims. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicado en: |
Enseñanza de las ciencias, V. 16 n. 1 (1998) p. 3-20, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/83199
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v16-n1-duschl
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4141
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Enseñanza de las cienciasArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2008-03-25, última modificación el 2024-05-26