Màrqueting estratègic [101210]
Zinenko, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Título variante: Strategic Marketing
Título variante: Marketing estratégico
Fecha: 2021-22
Resumen: En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. Al final del curs, l'alumne disposarà d'un conjunt de eines teòriques necessàries per a la formulació de les estratègies comercials competitives. Al mateix temps, serà capaç de decidir els diferents elements que configuren el pla de marketing i avaluar les interrelacions que es produeixen entre ells.
Resumen: This course explains the main decisions in relation to the variables that make up the marketing mix; namely the decisions associated with new product development, pricing strategies, communication strategies, as well as strategies associated with the distribution of touristic products. At the end of the course, students will have a set of theoretical Marketing tools that will allow them to formulate the competitive business strategies. At the same time students will be able to choose the different elements that make up the marketing plan and evaluate the relationships between them.
Resumen: Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. Al final del curso, los estudiantes tendrán un conjunto de herramientas teóricas de Marketing que les permitirán formular estrategias de negocio competitivas. Al mismo tiempo, los estudiantes podrán elegir los diferentes elementos que conforman el plan de marketing y evaluar las relaciones entre ellos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Turisme [2500894]
Plan de estudios: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 105.2 KB

Anglès
5 p, 104.0 KB

Castellà
5 p, 104.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2021-07-09, última modificación el 2023-01-21



   Favorit i Compartir