Investigar en Educació II: Metodologies, Instruments i Estratègies de Recollida i Anàlisi de Dades [43227]
Tejada Fernández, José
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Education Research II: Methodology, Instruments and Strategies for the Collection and Analysis of Data
Títol variant: Investigar en Educación II: Metodologías, Instrumentos y Estrategias de Recogida y Análisis de Datos
Data: 2021-22
Resum: Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en la metodologia de la investigació en educació Objectius específics de tipus cognitius • Conèixer els components i processos bàsics d'una investigació. • Conèixer les implicacions teoricopràctiques de la investigació • Conèixer els diferents paradigmes epistemològics en educació. • Conèixer les principals fonts d'informació científica Objectius específics de tipus procedimentals • Analitzar el context de les investigacions educatives • Identificar els elements o components que intervenen en el procés d'investigació 1 • Formular problemes d'investigació educativa • Documentar-fonamentar el problema d'investigació • Identificar i definir les necessitats d'informació. • Gestionar informació científica. Objectius específics de tipus actitudinals • Reconèixer el treball dels altres i respectar la propietat intel·lectual. • Respectar els principis ètics del procés d'investigació.
Resum: This module seeks to introduce students in the methodology of research in education Specific cognitive objectives • Know the basic components and processes of an investigation. • Know the theoretical-practical implications of the research • Know the different epistemological paradigms in education • Know the main sources of scientific information Specific procedural objectives • Analyze the context of educational research • Identify the elements or components that intervene in the investigation process • Formulate educational research problems • Document-substantiate the research problem • Identify and define information needs • Manage scientific information Specific attitudinal objectives • Recognize the work of others and respect intellectual property • Respect the ethical principles of the research process 1 • Respect the ethical principles of the research process.
Resum: Este módulo pretende introducir al alumnado en la metodología de la investigación en educación Objetivos específicos de tipo cognitivos Conocer los componentes y procesos básicos de una investigación. Conocer las implicaciones teórico-prácticas de la investigación Conocer los diferentes paradigmas epistemológicos en educación. Conocer las principales fuentes de información científica Objetivos específicos de tipo procedimentales Analizar el contexto de las investigaciones educativas Identificar los elementos o componentes que intervienen en el proceso de investigación Formular problemas de investigación educativa Documentar-fundamentar el problema de investigación Identificar y definir las necesidades de información. Gestionar información científica. Objetivos específicos de tipo actitudinales Reconocer el trabajo de los demás y respetar la propiedad intelectual. Respetar los principios éticos del proceso de investigación.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Recerca en Educació [4313815]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 108.3 KB

Anglès
5 p, 105.1 KB

Castellà
5 p, 107.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-16, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir