Contribucions del model Institut Escola en la transició de l'educació primària a la secundària en centres de màxima complexitat
Nualart Moratalla, Laia
García Gracia, Maribel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Rodríguez, Joan, (Rodríguez Soler) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Fecha: 2021
Descripción: 55 pag.
Resumen: La transició de la primària a la secundària és una de les discontinuïtats educatives que més crida l'atenció en el sistema educatiu espanyol, donat que es produeixen una sèrie de canvis (currículum, metodologia, centre, professorat, etc. ) que, si no són graduals, poden comportar desvinculacions i desafeccions. En aquest treball s'ha analitzat si el model Institut Escola, que integra l'educació infantil, primària i secundària en un sol centre, minimitza aquests canvis en centres de màxima complexitat, donat que en contextos de vulnerabilitat és on les transicions tendeixen a ser particularment més difícils.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Política Social, Treball i Benestar [4313228]
Plan de estudios: Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: Institut escola ; Transició educativa ; Educació primària ; Educació secundària ; Centre de màxima complexitat ; Pedagogia visible ; Pedagogia invisible ; Codi de col·lecció ; Codi integrat



55 p, 604.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias Políticas y Sociología. TFM

 Registro creado el 2021-09-22, última modificación el 2022-11-23



   Favorit i Compartir