Formació del professorat per a la innovació basada en la pràctica reflexiva
Borràs Perelló, Glòria (IES Eugeni d'Ors (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya))
Fez Contreras, Inés (IES Margarida Xirgu (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya))
Aliberas i Maymí, Joan (IES Josep Puig i Cadafalch (Mataró, Catalunya))
Mirandes Grabolosa, Josi (IES Príncep de Viana (Barcelona, Catalunya))
Lloret Llorca, Maria (IES Eugeni d'Ors (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya))
Nistal Fernandez, Miquel (IES St. Josep de Calassanç (Barcelona, Catalunya))

Date: 2008
Abstract: Durant dos cursos els autors hem format part, com a formadors o com a participants, d'un seminari de formació del professorat de ciències per la innovació, basat en la pràctica reflexiva. La finalitat era potenciar innovacions en la pràctica docent, en línia amb les concepcions actualment vigents en la didàctica de les ciències. És el moment de fer-ne balanç.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Subject: Formació permanent ; Professorat de ciències ; Pràctica reflexiva ; Comunitat d'aprenentatge ; Innovació docent ; Cicle reflexiu
Published in: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 9 (2008) p. 25-27, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/85948


3 p, 30.0 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > InCom-UAB – the Institute of Communication at the Autonomous University of Barcelona (UAB)
Articles > Published articles > Ciències
Articles > Research articles

 Record created 2008-04-14, last modified 2019-07-20



   Favorit i Compartir