Guía de formación ASCENT. Módulo 2. Formando el formador
Barrera-Corominas, Aleix, coord.
Gairín Sallán, Joaquín
Fussenecker, Claudia
Schlösser, Martin
Izard Granados, Gabriel

Additional title: Guia de treinamento ASCENT. Módulo 2. Formando o instrutor
Imprint: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. EDO-SERVEIS, 2018
Description: 68 pag.
Abstract: El desarrollo de bancos de prueba que permitan la aproximación de las competencias profesionales desarrolladas en las universidades al sector productivo y, más en concreto, una formación de los estudiantes más vinculada con las necesidades del mercado, hacen que este módulo formativo cobre especial importancia en el marco del proyecto ASCENT.
Abstract: O desenvolvimento de bancos de provas que permitem a aproximaçao das competências profissionais desenvolvidas nas universidades ao setor produtivo e, mais especificamente, a formaçao de alunos mais ligados às necessidades do mercado, tornam este módulo de treinamento especialmente importante na Estrutura do projeto ASCENT.
Note: Incorporar aquests documents a la Col·lecció del Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu. Considerar que el registre té més d'un arxiu, ja que s'incorpora traduït a diversos idiomes.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà i Portuguès
Series: ASCENT Training Guide
Document: Objecte d'aprenentatge
Subject: ASCENT ; Automotive Engineering ; Training material



Castellà
68 p, 2.9 MB

Portuguès
64 p, 2.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Center for Research and Studies for Organizational Development (CRiEDO)
Learning materials > Teaching resources

 Record created 2022-01-27, last modified 2023-04-28



   Favorit i Compartir