La comunicación de valores en la publicidad durante la primera oleada de covid-19 en España - Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Badajoz Dávila, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ruiz Castillo, Erika Marisol. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guajardo Figueroa, Paulina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Hernández López, Adriana Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona)
 
Comentaris (0) | Ressenyes (0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.

 Subscriure's to this discussion. You will then receive all new comments by email.

Afegeix un comentari


Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu definit el vostre àlies.
N/D s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
          You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>