Google Scholar: cites
Escuela post-Covid : la oportunidad de repensar la educación en clave inclusiva
Martínez Virto, Lucía (Universidad Pública de Navarra)
Azcona-Martinez, Amaia (Universidad Pública de Navarra)

Data: 2020
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; Versió publicada
Matèria: Educació inclusiva ; COVID-19 ; Educación inclusiva
Publicat a: Revista internacional de educación para la justicia social, Vol. 9 Núm. 3 (2020) , ISSN 2254-3139

Adreça original: https://revistas.uam.es/riejs/article/view/12401
DOI: 10.15366/riejs2020.9.3


7 p, 416.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2022-05-23, darrera modificació el 2022-09-12



   Favorit i Compartir