Màrqueting [102138]
Pladellorens Pertegaz, Roger
Gamundi Ballbé, Jordi
Fabre Vernedas, Ramon
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Marketing
Data: 2022-23
Resum: L'assignatura de màrqueting representa una matèria bàsica dins els estudis de Comptabilitat i Finances perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió comercial. Es tracta d'una assignatura obligatòria que es cursa quan l'estudiant ja ha adquirit una formació base d'empresa. L'assignatura proporciona a l'alumne una formació integral en l'àmbit del màrqueting, desenvolupant els coneixements bàsics i les competències especifiques d'aquesta àrea empresarial. Una formació en gestió comercial és imprescindible per a una correcta inserció laboral dels graduats. En qualsevol situació l'estudiant haurà de tenir una visió àmplia de la gestió empresarial per a poder portar a terme correctament la seva feina i poder crèixer dins de l'estructura de l'organizació. Els objectius són: - Entendre i saber valorar els principals conceptes i eines del màrqueting. - Comprendre la importància del màrqueting en l'empresa i en la societat. - Fer un anàlisi intern i extern de l'empresa i determinar un diagnòstic de la situació comercial. - Conèixer les diferents estratègies de màrqueting competitives. - Interrelacionar les decisions de màrqueting/comercials amb la resta de decisions de les altres àrees funcionals de l'empresa. 1.
Resum: The subject of marketing represents a basic subject in the studies of Accounting and Finance because it trains the student in central aspects of business management, specifically commercial management. It is a compulsory subject that is taken when the student has already acquired a company base training. The subject provides students with comprehensive training in the field of marketing, developing the basic knowledge and specific competences of this business area. Training in commercial management is essential for a correct job placement of graduates. In any situation, the student must have a broad vision of business management in order to carry out their work correctly and be able to grow within the structure of the organization. The objectives are: - Understand and know how to value the main concepts and tools of marketing. - Understand the importance of marketing in the company and in society. - Carry out an internal and external analysis of the company and determine a diagnosis of the commercial situation. - Know the different competitive marketing strategies. 1 - Interrelate marketing/commercial decisions with the rest of decisions in the other functional areas of the company.
Resum: La asignatura de marketing representa una materia básica dentro de los estudios de Contabilidad y Finanzas porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto de la gestión comercial. Se trata de una asignatura obligatoria que se cursa cuando el estudiante ya ha adquirido una formación base de empresa. La asignatura proporciona al alumno una formación integral en el ámbito del marketing, desarrollando los conocimientos básicos y las competencias especificas de esta área empresarial. Una formación en gestión comercial es imprescindible para una correcta inserción laboral de los graduados. En cualquier situación el estudiante deberá tener una visión amplia de la gestión empresarial para poder llevar a cabo correctamente su trabajo y poder crecer dentro de la estructura de la organización. Los objetivos son: - Entender y saber valorar los principales conceptos y herramientas del marketing. - Comprender la importancia del marketing en la empresa y en la sociedad. - Hacer un análisis interno y externo de la empresa y determinar un diagnóstico de la situación comercial. - Conocer las diferentes estrategias de marketing competitivas. - Interrelacionar las decisiones de marketing/comerciales con el resto de decisiones de las otras áreas funcionales de la empresa. 1.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Grau en Comptabilitat i Finances [2501231]
Pla d'estudis: Pla d' Estudis de Comptabilitat i Finances [947] ; Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 111.5 KB

Anglès
5 p, 106.4 KB

Castellà
5 p, 107.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-06-27, darrera modificació el 2023-10-07



   Favorit i Compartir