Component Fònic i Oralitat [43807]
Baqué Millet, Lorraine
Estrada Medina, Marta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Additional title: Phonic Component and Orality
Additional title: Componente Fónico y Oralidad
Date: 2022-23
Abstract: Aquest mòdul té per objectiu dotar l'estudiant amb els recursos necessaris per a dur a terme una anàlisi fonètica de produccions en francès com a llengua segona o extrangera (L2/LE) Aplica les teories de l'adquisició de la pronunciació de segones llengües a l'aprenentatge i l'ensenyament del francès L2/LE i se centra en els coneixements i tècniques que un profesor de francès ha de conèixer, especialment en relació amb el mètode verbo-tonal. A finals de curs l'estudiant ha de: - entendre i analitzar de manera crítica diferents metodologies i teories de l'ensenyament de la pronunciació d'una L2/LE - dominar les tècniques de correcció fonètica - estar preparat/da per a dissenyar materials pedagògics pertinents per a l'ensenyament de la pronunciació - ser capaç d'avaluar els materials publicats.
Abstract: This course aims to provide the student with the necessary resources to carry out a phonetic analysis of oral productions in French as a foreign or second language (L2/FL) It applies theories of Second Language Pronunciation Acquisition to the learning and teaching of French (L2/FL) and focuses on the knowledge and teaching techniques that a French language teacher needs to know, especially related to the verbo-tonal method. By the end of the course student should: - understand and critically analyse different teaching methododologies and theories of instructed second language pronunciation acquisition - have mastered a set of teaching techniques - be equipped to design teaching materials relevant to pronunciation skills - be able to critically evaluate published material.
Abstract: Este módulo tiene por objetivo dotar al/a la estudiante con los recursos necesarios para llevar a cabo un análisis fonético de producciones en francés como lengua segunda o extranjera (L2/LE). Aplica las teorías de la adquisición de la pronunciación de segundas lenguas al aprendizaje y enseñanza del francés L2/LE y se centra en los conocimientos y técnicas que un profesor de francés debe conocer, especialmente en relación con el método verbo-tonal. A final de curso el/la estudiante debe: - entender y analizar de manera crítica distintas metodologías y teorías de la enseñanza de la pronunciación d'una L2/LE - dominar las técnicas de corrección fonética - estar preparado/a para diseñar materiales pedagógicos pertinentes para la enseñanza de la pronunciación - ser capaz de evaluar los materiales publicados.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística [4316204]
Study plan: Màster Universitari en Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística [1376]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
9 p, 124.8 KB

Anglès
9 p, 124.4 KB

Castellà
9 p, 124.7 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2022-06-27, last modified 2023-05-31



   Favorit i Compartir