Home > Course materials > Course guides > Component Fònic i Oralitat |
Additional title: | Phonic Component and Orality |
Additional title: | Componente Fónico y Oralidad |
Date: | 2022-23 |
Abstract: | Aquest mòdul té per objectiu dotar l'estudiant amb els recursos necessaris per a dur a terme una anàlisi fonètica de produccions en francès com a llengua segona o extrangera (L2/LE) Aplica les teories de l'adquisició de la pronunciació de segones llengües a l'aprenentatge i l'ensenyament del francès L2/LE i se centra en els coneixements i tècniques que un profesor de francès ha de conèixer, especialment en relació amb el mètode verbo-tonal. A finals de curs l'estudiant ha de: - entendre i analitzar de manera crítica diferents metodologies i teories de l'ensenyament de la pronunciació d'una L2/LE - dominar les tècniques de correcció fonètica - estar preparat/da per a dissenyar materials pedagògics pertinents per a l'ensenyament de la pronunciació - ser capaç d'avaluar els materials publicats. |
Abstract: | This course aims to provide the student with the necessary resources to carry out a phonetic analysis of oral productions in French as a foreign or second language (L2/FL) It applies theories of Second Language Pronunciation Acquisition to the learning and teaching of French (L2/FL) and focuses on the knowledge and teaching techniques that a French language teacher needs to know, especially related to the verbo-tonal method. By the end of the course student should: - understand and critically analyse different teaching methododologies and theories of instructed second language pronunciation acquisition - have mastered a set of teaching techniques - be equipped to design teaching materials relevant to pronunciation skills - be able to critically evaluate published material. |
Abstract: | Este módulo tiene por objetivo dotar al/a la estudiante con los recursos necesarios para llevar a cabo un análisis fonético de producciones en francés como lengua segunda o extranjera (L2/LE). Aplica las teorías de la adquisición de la pronunciación de segundas lenguas al aprendizaje y enseñanza del francés L2/LE y se centra en los conocimientos y técnicas que un profesor de francés debe conocer, especialmente en relación con el método verbo-tonal. A final de curso el/la estudiante debe: - entender y analizar de manera crítica distintas metodologías y teorías de la enseñanza de la pronunciación d'una L2/LE - dominar las técnicas de corrección fonética - estar preparado/a para diseñar materiales pedagógicos pertinentes para la enseñanza de la pronunciación - ser capaz de evaluar los materiales publicados. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: | Català, anglès, castellà |
Studies: | Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística [4316204] |
Study plan: | Màster Universitari en Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística [1376] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 9 p, 124.8 KB |
Anglès 9 p, 124.4 KB |
Castellà 9 p, 124.7 KB |