e-Marketing Turístic [104965]
Butkouskaya, Vera
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: e-Marketing for Tourism
Títol variant: e-Marketing Turístico
Data: 2022-23
Resum: En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. Veiem aquests assumptes en les condicions de transformació digital des d'una perspectiva estratègica i pràctica, en lloc d'una perspectiva tècnica o de plataforma. Anem a estudiar com crear continguts atractius per a plataformes com Facebook, Instagram i Twitter, així com la identificació d'influents, l'enviament de contingut a un públic objectiu, gestionar el contingut creat pel client i mesurar l'èxit dels esforços de la companyia. El curs és pràctic orientat. Repassa materials teòrics basats en estudis de casos i exercicis pràctics. Aquest curs capacitarà als estudiants amb les habilitats que necessiten per promocionar els productes o serveis de la seva empresa, o la seva pròpia marca personal amb mitjans socials. A més, els aprenents obtindran una comprensió de com poden utilitzar els mitjans socials per gestionar la reputació electrònica i mesurar l'eficàcia d'aquests esforços. Al completar aquesta assignatura, els estudiants seran capaços de: 1. utilitzar mitjans socials per escoltar els consumidors i comprendre el seu comportament en línia 2. Desenvolupar continguts que atreguin i conservin l'atenció dels consumidors; 3. Desenvolupar una estratègia de mitjans socials que impliqui i converteixi clients; 4. influir positivament en la reputació electrònica de l'empresa mitjançant l'aplicació de mitjans socials que escolten i gestionen continguts generats pels clients; 5. Desenvolupar KPI i utilitzar mètriques d'anàlisi web per mesurar l'efectivitat de les activitats web d'una empresa; 6. aprofitar l'efectivitat dels mitjans socials; 7. Aplicar estratègies de comunicació social amb èxit en empreses turístiques i d'hostaleria. 1.
Resum: In this course, we examine how organizations working in the tourism and hospitality sector capitalize on digital marketing and social media building consumer-to-consumer interactions to support their marketing efforts and leverage customer trust. We view these issues under the conditions of digital transformation from a strategic and a practical perspective, rather than a technical or platform perspective. We will study how to create engaging content for platforms such as Facebook, Instagram, and Twitter, as well as how to identify influencers, deliver content to a targeted audience, manage customer-created content and measure the success of the company's efforts. The course is practical oriented. It reviews theoretical materials based on Case studies and hands-on exercises. This course will equip learners with the skills they need to promote their company's products or services, or their own personal brand using social media. Additionally, learners will gain an understanding of how they can use social media to manage the e-reputation and measure the effectiveness of those efforts. On completing this subject, students will be capable: 1. to use social media to listen to consumers and understand their behavior online 2. to develop content that attracts and retains consumers' attention; 3. to develop a social media strategy that engages and converts customers; 4. to influence the company's e-reputation positively by applying social media listening and managing customer-generated content; 5. to develop KPI and use web analytics metrics to measure the effectiveness of a company's web activities; 6. to leverage social media effectiveness; 7. to apply social media strategies successfully in tourism and hospitality companies. 1.
Resum: En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. Consideramos estos problemas bajo las condiciones de la transformación digital desde una perspectiva estratégica y práctica, más que desde una perspectiva técnica o de plataforma. Estudiaremos cómo crear contenido atractivo para plataformas como Facebook, Instagram y Twitter, y cómo identificar personas influyentes, entregar contenido a una audiencia específica, administrar el contenido creado por el cliente y medir el éxito de los esfuerzos de la compañía. El curso está orientado a la práctica. Revisa materiales teóricos basados en estudios de casos y ejercicios prácticos. Este curso equipará a los estudiantes con las habilidades que necesitan para promocionar los productos o servicios de su empresa, o su propia marca personal utilizando las redes sociales. Además, los estudiantes obtendrán una comprensión de cómo pueden usar las redes sociales para administrar la reputación electrónica y medir la efectividad de esos esfuerzos. Al completar esta asignatura, los alumnos serán capaces de: 1. utilizar las redes sociales para escuchar a los consumidores y comprender su comportamiento en línea 2. desarrollar contenido que atraiga y conserve la atención de los consumidores; 3. desarrollar una estrategia de medios sociales que involucre y convierta clientes; 4. influir positivamente en la reputación electrónica de la empresa aplicando las redes sociales escuchando y gestionando el contenido generado por los clientes; 5. desarrollar KPI y usar métricas de análisis web para medir la efectividad de las actividades web de una empresa; 6. aprovechar la efectividad de las redes sociales; 7. aplicar estrategias de redes sociales con éxito en empresas de turismo y hostelería. 1.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Turisme [2500894]
Pla d'estudis: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 107.6 KB

Anglès
5 p, 105.5 KB

Castellà
5 p, 107.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-15, darrera modificació el 2024-02-10



   Favorit i Compartir