Màrqueting Digital [106685]
Pladellorens Pertegaz, Roger
Guerrero González, Montserrat
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Additional title: Digital Marketing
Additional title: Marketing Digital
Date: 2022-23
Abstract: El màrqueting, i per extensió el màrqueting digital, són una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Empresa i Tecnologia, perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial i, en concret, de la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental dins l'àrea comercial de l'empresa. Una formació en gestió comercial i màrqueting digital és necessària per una correcta inserció laboral d'un graduat en Empresa i Tecnologia en empreses de diferents sectors productius i serveis. Amb el procés de digitalització que ha viscut la nostra societat, i que continuarà vivint, és indispensable conèixer les eines i tasques a realitzar dins de l'ambit del marqueting digital. En totes aquestes situacions l'alumne haurà de tenir una visió àmplia de la gestió empresarial, per tal de dur a terme el seu treball de forma eficient i poder créixer dins l'estructura de l'organització. En el grau d'Empresa i Tecnlogia, la present assignatura de Marqueting digital combina els principals elements tant del márqueting online como del márqueting offiline, per tal de donar a l'alumne una visió 360º d'aquesta matèria. Al finalitzar el curs de Marqueting digital l'alumne haurà de ser capaç de: - Entendre i saber valorar els principals conceptes i eines del màrqueting i marqueting digital. - Comprendre la importància del màrqueting en l'empresa i en la societat. - Fer un anàlisi intern i extern de l'empresa i determinar un diagnòstic de la situaciócomercial,tant a nivell online com a nivell offline. - Conèixer les diferents estratègies de màrqueting competitives, tant operatives com digitals. - Interrelacionar les decisions de màrqueting/comercials amb la resta de decisions de les altres àrees 1 - Interrelacionar les decisions de màrqueting/comercials amb la resta de decisions de les altres àrees funcionals de l'empresa.
Abstract: Marketing, and by extension digital marketing, are a basic subject within the studies of the Degree in Business and Technology, because it trains the student in central aspects of business management and, specifically, of the management of the marketing department, which is a fundamental piece within the commercial area of the company. Training in commercial management and digital marketing is necessary for a correct job placement of a graduate in Business and Technology in companies from different productive and services sectors. With the digitization process that our society has undergone, and which will continue to live, it is essential to know the tools and tasks to be carried out within the digital marqueting ambit. In all these situations, the student must have a broad vision of business management, in order to carry out their work efficiently and grow within the structure of the organization. In the degree of Business and Technology, this subject of Digital Marqueting combines the main elements of both online marketing and officiline marketing, in order to give the student a 360º vision of this subject. At the end of the digital marqueting course the student must be able to: - Understand and know how to value the main concepts and tools of digital marketing and marketing. - Understand the importance of marketing in the company and in society. 1 - Carry out an internal and external analysis of the company and determine a diagnosis of the commercial situation, both online and offline. - Know the different competitive marketing strategies, both operational and digital. - Interrelate marketing/commercial decisions with the rest of decisions in the other functional areas of the company.
Abstract: El marketing, y por extensión el marketing digital, son una materia básica dentro de los estudios del Grado de Empresa y Tecnología, porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial y, en concreto, de la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental dentro del área comercial de la empresa. Una formación en gestión comercial y marketing digital es necesaria para una correcta inserción laboral de un graduado en Empresa y Tecnología en empresas de diferentes sectores productivos y de servicios. Con el proceso de digitalización que ha vivido nuestra sociedad, y que continuará viviendo, es indispensable conocer las herramientas y tareas a realizar dentro del ámbito del marqueting digital. En todas estas situaciones el alumno deberá tener una visión amplia de la gestión empresarial, con el fin de llevar a cabo su trabajo de forma eficiente y poder crecer dentro de la estructura de la organización. En el grado de Empresa y Tecnlogía, la presente asignatura de Marqueting digital combina los principales elementos tanto del marketing online como del márqueting offiline, con el fin de dar al alumno una visión 360º de esta materia. Al finalizar el curso de Marqueting digital el alumno deberá ser capaz de: - Entender y saber valorar los principales conceptos y herramientas del marketing y marketing digital. - Comprender la importancia del marketing en la empresa y en la sociedad. - Hacer un análisis interno y externo de la empresa y determinar un diagnóstico de la situación comercial,tanto a nivel online como a nivel offline. - Conocer las diferentes estrategias de marketing competitivas, tanto operativas como digitales. 1 - Conocer las diferentes estrategias de marketing competitivas, tanto operativas como digitales. - Interrelacionar las decisiones de marketing/comerciales con el resto de decisiones de las otras áreas funcionales de la empresa.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Grau en Empresa i Tecnologia [2501232]
Study plan: Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 112.1 KB

Anglès
5 p, 106.8 KB

Castellà
6 p, 108.5 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2022-07-29, last modified 2023-10-07



   Favorit i Compartir