Música [44339]
Viladot Vallverdu, Laia
Vallvé Cordomí, Joaquim Maria
Gassull Bustamante, Cecilia
Rey Garegnani, Mauricio
Martínez Garcia, Sílvia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Music
Fecha: 2022-23
Resumen: Reconèixer el valor de la pràctica i l'educació musical com a portadora de significats socials i culturals. Conèixer diferents perspectives historiogràfiques per obtenir una visió crítica sobre la història de la música i la seva aplicació a l'aula. Identificar els processos que fonamenten les relacions entre les categories sòcio-culturals de gènere i les dinàmiques musicals en el context contemporani occidental. Reflexionar sobre la diversitat cultural relacionant els sistemes musicals e amb els seus respectius contextos de producció i recepció. Adquirir una visió global dels recursos i aplicacions tecnològiques d'àudio i vídeo orientades a l'educació musical a secundària i batxillerat. Aprofundir en les característiques i condicionants del llenguatge musical per tal de fer-ne ús en arranjaments i composicions musicals. Fer arranjaments senzills per a formacions vocals i instrumentals. Adquirir gestos de direcció bàsics. Aprendre repertori de cançó (cànons, peces a 2 i 3 veus) i saber-lo dirigir Conèixer les característiques de la veu i l'aparell fonador amb finalitats preventives i per fer-ne un bon 1 Conèixer les característiques de la veu i l'aparell fonador amb finalitats preventives i per fer-ne un bon ús. Millorar l'emissió de la veu parlada com a eina de treball dels i les docents.
Resumen: • Recognize the value of musical practice and education as a bearer of social and cultural meanings. • Learn about different historiographical perspectives to obtain a critical view of the his • Identify the processes underlying the relationships between sociocultural gender cate • Reflect on cultural diversity relating musical systems with their respective contexts of • Acquire a global vision of audio and video technological resources and applications a • Delve into the characteristics and conditioning factors of musical language for its use • Make simple arrangements for vocal and instrumental ensembles. • Acquire basic conducting gestures. • Learn song repertoire (canons, pieces for 2 and 3 voices) and know how to conduct • Know the characteristics of the voice and the speech apparatus for preventive purpo • Improve the emission of the spoken voice as a work tool for teachers.
Resumen: • Reconocer el valor de la práctica y la educación musical como portadora de significados sociales y culturales. • Conocer diferentes perspectivas historiográficas para obtener una visión crítica sobre la historia de la música y su aplicación en el aula. • Identificar los procesos que fundamentan las relaciones entre las categorías socioculturales de género y las dinámicas musicales en el contexto contemporáneo occidental. • Reflexionar sobre la diversidad cultural relacionando los sistemas musicales con sus respectivos contextos de producción y recepción. • Adquirir una visión global de los recursos y aplicaciones tecnológicas de audio y vídeo orientadas a la educación musical en secundaria y bachillerato. • Profundizar en las características y condicionantes del lenguaje musical para su uso en arreglos y composiciones musicales. 1 • Realizar arreglos sencillos para formaciones vocales e instrumentales. • Adquirir gestos básicos de dirección. • Aprender repertorio de canción (cánones, piezas a 2 y 3 voces. . . ) y saber dirigirlo. • Conocer las características de la voz y el aparato fonador con fines preventivos y para su buen uso. • Mejorar la emisión de la voz hablada como herramienta de trabajo de los y las docentes.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486]
Plan de estudios: Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 109.5 KB

Anglès
5 p, 107.1 KB

Castellà
6 p, 108.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2022-09-07, última modificación el 2023-01-17



   Favorit i Compartir