Teaching L2 English Pronunciation: Research and Course Design. A Critical Review of ...
Gorba, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Fecha: |
2019 |
Resumen: |
Obres ressenyades: John MURPHY (ed. ), Teaching the Pronunciation of English : Focus on Whole Courses. Ann Arbor: University of Michigan, 2017 -- Anna JAROSZ, English Pronunciation in L2 Instruction : The Case of Secondary School Learners. Cham: Springer, 2019. |
Nota: |
Dins la Secció: Book Review Articles. Artículos de Revisión |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Anglès |
Documento: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Publicado en: |
Atlantis, Vol. 41 Núm. 2 (December 2019) , p. 215-224, ISSN 1989-6840 |
DOI: 10.28914/Atlantis-2019-41.2.1
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos de investigaciónArtículos >
Artículos publicadosArtículos >
Reseñas
Registro creado el 2022-09-14, última modificación el 2024-06-01