Google Scholar: cites
Teaching L2 English Pronunciation: Research and Course Design. A Critical Review of ...
Gorba, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)

Data: 2019
Resum: Obres ressenyades: John MURPHY (ed. ), Teaching the Pronunciation of English : Focus on Whole Courses. Ann Arbor: University of Michigan, 2017 -- Anna JAROSZ, English Pronunciation in L2 Instruction : The Case of Secondary School Learners. Cham: Springer, 2019.
Nota: Dins la Secció: Book Review Articles. Artículos de Revisión
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Atlantis, Vol. 41 Núm. 2 (December 2019) , p. 215-224, ISSN 1989-6840

DOI: 10.28914/Atlantis-2019-41.2.1


12 p, 4.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2022-09-14, darrera modificació el 2024-06-01



   Favorit i Compartir