Google Scholar: cites
Conversation analysis at the service of research in the field of second language acquisition (CA-for-SLA)
Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicació: Research-publishing.net, 2017
Resum: Learning a language in a formal context is not the same as learning a language in a natural setting, in that the goal of one of the participants in the communicative events that occur in the classroom, the teacher, is to teach a language. For this reason, the majority of the actions undertaken by the participants are directed at achieving that goal. That is why observing and analyzing interaction in the classroom becomes a key element in understanding how we learn. In this chapter we set out how this issue is approached through conversation analysis.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Capítol de llibre
Matèria: Conversation analysis ; Talk-in-interaction ; CA-for-SLA ; Situated learning
Publicat a: Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe, 2017, p. 321-347, ISBN 978-1-908416-47-6

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/266783
DOI: 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.633


28 p, 668.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües (GREIP)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2022-10-24, darrera modificació el 2023-05-29



   Favorit i Compartir