Google Scholar: citas
Executive Summary. The Key Findings from The EVALUATE European Policy Experiment Project on The Impact of Virtual Exchange on Initial Teacher Education
The EVALUATE Group

Publicación: Research-publishing.net, 2019
Resumen: This publication presents the key findings of the EVALUATE experimentation and its implications for the education of future teachers. The study found that engaging student teachers in structured online intercultural collaboration as part of their formal learning can contribute to the development of their digital-pedagogical, intercultural, and foreign language competences. It can also lead to innovation and international learning in the education of future teachers.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Colección: Standalone Collection
Documento: Informe
Materia: Virtual exchange ; Telecollaboration ; Initial teacher education ; Online learning ; Innovation ; European policy experiment
ISBN: 978-2-490057-34-4

DOI: 10.14705/rpnet.2019.30.9782490057344


15 p, 5.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Grupo de Investigación en Enseñanza e Interacción Plurilingües (GREIP)
Documentos de investigación > Informes de proyectos

 Registro creado el 2022-10-25, última modificación el 2022-10-28



   Favorit i Compartir