Informe d'avaluació del programa d'inserció sociolaboral Aprendre a Aprendre : Avaluació del programa d'inserció laboral "Aprendre a aprendre"
Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona)
Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Paredes, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona)
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF)
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup Interuniversitari de Polítiques Educatives (GIPE)

Data: 2008
Descripció: 239 pàg.
Resum: Aquest informe d'avaluació del programa d'inserció sociolaboral "Aprendre a aprendre" és el resultat de l'encàrrec fet pel Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya al Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF) de la Universitat Autònoma de Barcelona. El projecte d'avaluació que es presenta a continuació pretén analitzar l'evolució del programa "Aprendre a aprendre" al llarg dels últims anys; valorar els resultats que s'han derivat de la seva aplicació i l'impacte que ha produït en els 11 barris on s'està desenvolupant. El que es vol saber és si aquest programa dóna respostes a necessitats reals; si ho fa d'una manera apropiada; si aquesta és la millor manera de respondre les necessitats d'inserció sociolaboral dels barris I, per últim, es vol saber també què pensen d'aquest programa i com el valoren els diferents tècnics implicats, les persones que hi participen i les institucions i entitats dels barris en els que s'està desenvolupant. Del que es tracta, en definitiva, és de conèixer tota aquella informació rellevant sobre el desenvolupament i els resultats d'aquest programa per a facilitar la presa de decisions. Hom entén que només, a partir de l'avaluació rigorosa d'un programa, és possible establir línies d'acció orientades vers la seva millora. L'informe d'avaluació consta d'una sèrie de capítols on es presenta la organització general de l'avaluació; els objectius, la perspectiva teòrica i la metodologia seguida per a la obtenció de la informació. A continuació es presenten els resultats, organitzats per temàtiques i informadors, i les conclusions i limitacions generals del procés avaluador. S'acaba aquest informe amb un conjunt d'annexos on es recullen les informacions base sobre les quals s'ha construït l'avaluació.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Informe ; recerca ; Versió publicada



239 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2022-10-26, darrera modificació el 2023-11-17



   Favorit i Compartir