Research instruments to gather students' views about the flipped classroom
Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona)
Robalino, Paulina (Slik Corp.)
Ahmedi, Shqiponjë (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2023 |
Nota: |
Noguera, I., Robalino, P. & Ahmedi, S. (2023). The Flexibility of the Flipped Classroom for the Design of Mediated and Self-regulated Learning Scenarios. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Anglès |
Document: |
Working paper |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Estudis
Registre creat el 2023-02-21, darrera modificació el 2023-02-25