visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > L'abandonament escolar. Una anàlisi sociològica a partir de la ETEFIL 2019 |
Título variante: | L'abandono escolar. Un anàlisis sociològico a partir de la ETEFIL 2019 |
Título variante: | School dropout. A sociological analysis based on ETEFIL 2019 |
Fecha: | 2022 |
Resumen: | La següent recerca és una aproximació sociològica als processos d'abandonament escolar. A través d'una revisió teòrica i una anàlisi exploratòria a partir de l'Enquesta de Transició Educativa-Formativa i Inserció Laboral 2019 (ETEFIL - 2019) del Institut Nacional de Estadística (INE), s'ha pogut veure de quina manera els factors demogràfics influeixen en l'abandonament escolar, els motius d'abandonament del sistema educatiu i també els itineraris formatius més comuns els 6 anys posteriors dels i les joves que abandonen la secundària el curs 2013-2014. |
Resumen: | La siguiente investigación es una aproximación sociológica a los procesos de abandono escolar. A través de una revisión teórica y un análisis exploratorio a partir de la Encuesta de Transición Educativa-Formativa e Inserción Laboral 2019 (ETEFIL - 2019) del Instituto Nacional de Estadística (INE), se ha podido ver cómo los factores demográficos influyen en el abandono escolar, los motivos de abandono del sistema educativo y también los itinerarios formativos más comunes en los 6 años posteriores de los y las jóvenes que abandonan la secundaria en el curso 2013-2014. |
Resumen: | The following research is a sociological approach to the processes of school dropout. Through a theoretical review and an exploratory analysis based on the Educational-Training Transition and Labor Insertion Survey 2019 (ETEFIL - 2019) of the National Institute of Statistics (INE), it has been possible to see how demographic factors influence dropout school, the reasons for dropping out of the education system and also the most common training itineraries in the 6 subsequent years of the young people who drop out of secondary school in the 2013-2014 academic year. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Català |
Titulación: | Sociologia [2500262] |
Plan de estudios: | Grau en Sociologia [819] |
Documento: | Treball final de grau ; Text |
Materia: | Abandonament escolar ; Factors push-pull ; Reincorporacions al sistema educatiu ; Nivell d'estudis familiar ; Sexe ; Itineraris formatius ; Abandono escolar ; Factores push-pull ; Reincorporaciones al sistema educativo ; Nivel de estudios familiar ; Sexo ; Itinerarios formativos ; School dropout ; Push-pull factors ; Reinstatement in the education system ; Level of family education ; Sex ; Training itineraries |
TFG 74 p, 2.9 MB |
Pòster 124.9 KB |
Resum executiu 116.5 KB |