Direcció d'Empresa [42660]
Zhou, Minkang
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)

Additional title: Business Management
Additional title: Dirección de Empresa
Date: 2023-24
Abstract: Els objectius formatius d'aquest mòdul es centren en els següents aspectes: -Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació. -Formar capacitat crítica i analítica i comprendre què és l'estratègia de negociació i posar de manifest les dificultats que comporta. -Prendre consciència de que la cultura condiciona la negociació i la percepció del seu resultat i la realitat empresarial i la comunicació de les dues parts. -Analitzar els canvis actuals en el pensament de la negociació i donar instruments teòrics i conceptuals adequats per abordar una excel·lent negociació mitjançant la correcta comunicació intercultural. -Explicar el paper de la qualitat professional de negociador en la creació de determinades estratègies 1 -Explicar el paper de la qualitat professional de negociador en la creació de determinades estratègies empresarials per poder fer anàlisis i reflexió de casos representatius. Desenvolupar diferents teories de l'estratègia de negociació. -Demostrar que coneix i comprèn els principis bàsics de l'estratègia de negociació en l'aplicació dels conceptes teòrics a l'anàlisi i la crítica dels fenòmens culturals i interculturals en la negociació. -Ser capaç de realitzar una autoanàlisi de la seva realitat negociadora personal per comprendre les dificultats de la negociació i com solucionar-les. -Comprendre què és el màrqueting i donar instruments teòrics adequats per poder posar en pràctica les diferents estratègies de màrqueting i conèixer i saber aplicar les diferents estratègies de màrqueting. -Conèixer la realitat de les regions que comporten el triangle d'Espanya, Amèrica llatina i la Xina i les seves possibilitats per entendre el paper que Espanya pot arribar a desenvolupar com a mediador entre la Xina i Amèrica llatina i reconèixer els pros i contres de la triangulació i saber detectar els punts clau que tenen potencial en aquesta relació. -La triangulació Espanya-Amèrica Llatina-Xina es refereix a l'estratègia plantejada en el Pla Marc Àsia-Pacífic de l'any 2000 destinada a promoure els intercanvis comercials bilaterals entre Espanya i Xina aprofitant la important presència d'Espanya a Amèrica Llatina. Amèrica Llatina s'erigeix en un potencial pont per a les empreses espanyoles, que podrien donar un altre salt continental més cap a la Xina. -Espanya es postula com un pont cap a Amèrica Llatina per a les empreses xineses, i Amèrica Llatina com a pont cap a Espanya per a aquestes últimes empreses. En teoria, el primer pont augmentaria la presència espanyola a Xina i els dos restants podrien incrementar la presència de Xina a Espanya. -L'objectiu fonamental d'aquesta assignatura és aprofundir en l'anàlisi de la integració comercial i financera entre Espanya, Amèrica Llatina i Xina, emfatitzant l'estudi de la triangulació entre la Xina, Amèrica Llatina i Espanya.
Abstract: The training objectives of this module focus on the following aspects: - Acquire and understand the knowledge that provides a basis or opportunity to be original in the development and /or application of ideas, sometimes in a research context. - Acquire critical and analytical capacity and understand what is a negotiation strategy and highlight the difficulties involved. - Be conscious that the culture puts conditions in the negotiation and understand the perception of its result and the business reality and the communication of both parties. - Analyze current changes in negotiation thinking and provide adequate theoretical and conceptual tools to address excellent negotiation through proper intercultural communication. - Explain the role of professional negotiator who know the creation of certain business strategies to analyze and reflect representative cases. Develop different theories of the negotiation strategy. - Demonstrate that you have to know and understand the basic principles of the negotiation strategy in the application of theoretical concepts to the analysis and critique of cultural and intercultural phenomena in negotiation. - Be able to perform a self-analysis of your personal negotiating hability to understand the difficulties of 1 - Be able to perform a self-analysis of your personal negotiating hability to understand the difficulties of negotiation and how to solve them. - To understand what marketing is and to give adequate theoretical tools to be able to put into practice the different marketing strategies and know how to apply the different marketing strategies. - Know the reality of the regions that comprise the triangle of Spain, America latina and China and their possibilities to understand the role that Spain can develop as a mediator between China and America latina and recognize the pros and aganst of triangulation and know how to detect the key pointsthat have potential in this relationship. - The Spain-Latin America-China triangulation refers to the strategy set out in the Asia-Pacific Framework Plan of the year 2000 aimed at promoting bilateral trade exchanges between Spain and China, taking advantage of the important presence of Spain in Latin America. - Latin America stands as a potential bridge for Spanish companies, which could make another continental jump towards China. - Spain is postulated as a bridge to Latin America for Chinese companies, and Latin America as a bridge to Spain for these last companies. In theory, the first bridge would increase the Spanish presence in China and the other two parts could increase their presence in Spain. - The fundamental objective of this subject is to develop the analysis of the commercial and financial integration between Spain, Latin America and China, emphasizing the study of the triangulation between China, Latin America and Spain.
Abstract: Los objetivos formativos de este módulo se centran en los siguientes aspectos: -Poseer y comprender los conocimientos que aporten una base u oportunidad de ser originales en el desarrollo y/o en la aplicación de ideas, a menudo, en un contexto de investigación. -Formar capacidad crítica y analítica y comprender qué es estrategia de negociación y poner de manifiesto las dificultades que comportan. -Tomar conciencia de que la cultura condiciona la negociación y la percepción de su resultado y la realidad empresarial y la comunicación de ambas partes. -Analizar los cambios actuales en el pensamiento de la negociación y dar instrumentos teóricos y conceptuales adecuados para abordar una excelente negociación mediante la correcta comunicación intercultural. -Explicar el papel de la cualidad profesional de negociador en la creación de determinadas estrategias 1 -Explicar el papel de la cualidad profesional de negociador en la creación de determinadas estrategias empresariales para poder hacer análisis y reflexión de casos representativos. Desarrollar distintas teorías de la estrategia de negociación. -Demostrar que conoce y comprende los principios básicos de la estrategia de negociación en la aplicación de los conceptos teóricos al análisis y la crítica de los fenómenos culturales e interculturales en la negociación. -Ser capaz de realizar un autoanálisis de su realidad negociadora personal para comprender las dificultades de la negociación y cómo solventarlas. -Comprender qué es el marketing y dar instrumentos teóricos adecuados para poder poner en práctica las diferentes estrategias de marketing y conocer y saber aplicar las diferentes estrategias de marketing. -Conocer la realidad de las regiones que comportan el triángulo de España, América latinay China y sus posibilidades para entender el papel que España puede llegar a desarrollar como mediador entre China y América latina y reconocer los pros y contras de la triangulación y saber detectar los puntos clave que tienen potencial en esta relación. -La triangulación España-América Latina-China se refiere a la estrategia planteada en el Plan Marco Asia-Pacífico del año 2000 destinada a promover los intercambios comerciales bilaterales entre España y China aprovechando la importante presencia de España en América Latina. -América Latina se erige en un potencial puente para las empresas españolas, que podrían dar otro salto continental más hacia China. -España se postula como un puente hacia América Latina para las empresas chinas, y América Latina como puente hacia España para esas últimas empresas. En teoría, el primer puente aumentaría la presencia española en China y los dos restantes podrían incrementar la presencia china en España. -El objetivo fundamental de esta asignatura es profundizar en el análisis de la integración comercial y financiera entre España, América Latina y China, enfatizando el estudio de la triangulación entre China, América Latina y España.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Unió Europea-Xina: Cultura i Economia [4313666]
Study plan: Màster Universitari en Unió Europea-Xina: Cultura i Economia [1136]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 113.9 KB

Anglès
7 p, 113.1 KB

Castellà
7 p, 113.9 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2023-06-27, last modified 2024-03-22



   Favorit i Compartir