Google Scholar: cites
Context effects in second language acquisition : formal instruction, study abroad and immersion classrooms
Pérez-Vidal, Carmen (Universitat Pompeu Fabra)
López-Serrano, Sonia (Universitat Pompeu Fabra)
Ament, Jennifer Rose (Universitat Pompeu Fabra)
Thomas-Wilhelm, Dakota (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicació: Berlin : Language Science Press, 2018
Descripció: 19 pàg.
Ajuts: Ministerio de Economía y Competitividad FFI2013-48640-C2-1-P
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2014-SGR-1568
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Anglès
Document: Capítol de llibre ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Learning effects: study abroad, formal instruction and international immersion classrooms, (2018) , p. 1-19

DOI: 10.5281/zenodo.1300608


20 p, 146.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2023-07-20, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir