visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > La Formació del Pensament Crític, Geogràfic, Històric i Social |
Títol variant: | Training for Critical, Geographical, Historical and Social Thinking |
Títol variant: | La Formación del Pensamiento Crítico, Geográfico, Histórico y Social |
Data: | 2023-24 |
Resum: | - Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament històric: temps històric, consciència històrica, imaginació i empatia històrica, interpretació de les fonts i narració històrica. - Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament geogràfic: construcció de l'espai, el paisatge, el territori i les identitats. - Valorar les aportacions de la recerca en temps històric i espai geogràfic a l'educació per a la ciutadania i a la innovació a l'aula. - Analitzar la formació del pensament crític i social en l'educació per a la ciutadania. - Analitzar el paper dels mitjans de comunicació en la formació del pensament crític i social. |
Resum: | - Analyze the different aspects of the formation of historical thought: historical time, historical consciousness, historical imagination and empathy, interpretation of sources and historical narration. - Analyze the different aspects of the formation of geographical thinking: construction of space, landscape, territory and identities. - Assess the contributions of research in historical time and geographical space to education for citizenship and to innovation in the classroom. - Analyze the formation of critical and social thinking in education for citizenship. - Analyze the role of the media in the formation of critical and social thinking. |
Resum: | - Analizar los distintos aspectos de la formación del pensamiento histórico: tiempo histórico, conciencia histórica, imaginación y empatía histórica, interpretación de las fuentes y narración histórica. - Analizar los distintos aspectos de la formación del pensamiento geográfico: construcción del espacio, el paisaje, el territorio y las identidades. - Valorar las aportaciones de la investigación en tiempo histórico y espacio geográfico en la educación para la ciudadanía y en la innovación en el aula. - Analizar la formación del pensamiento crítico y social en la educación para la ciudadanía. - Analizar el papel de los medios de comunicación en la formación del pensamiento crítico y social. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Recerca en Educació [4313815] |
Pla d'estudis: | Màster Universitari en Recerca en Educació [1548] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 8 p, 120.3 KB |
Anglès 8 p, 119.4 KB |
Castellà 8 p, 119.6 KB |