Complements de Formació Disciplinar en Matemàtiques [44296]
Albarracín Gordo, Lluís
Florensa, Ignasi
Ruiz Munzon, Noemi
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Additional title: Complementary Disciplinary Training in Mathematics
Additional title: Complementos de Formación Disciplinar en Matemáticas
Date: 2023-24
Abstract: Aquest mòdul pretén aportar els complements matemàtics més rellevants per ensenyar matemàtiques a secundària. Es divideix en tres blocs : 1 . Conceptes clau i Resolució de Problemes (3 ECTS). L'objectiu d'aquest bloc és la utilització dels problemes per incentivar i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques. 1 2 . Temes clau de matemàtiques des d'una perspectiva històrica (4 ECTS). L'ensenyament de les matemàtiques requereix disposar d'un coneixement sòlid de la matèria que vagi més enllà dels continguts estrictes que es transmeten a l'ESO i el batxillerat . Cal que el professorat tingui un bagatge formatiu que li atorgui una perspectiva àmplia i integrada dels conceptes i procediments matemàtics que ha de transmetre i que conegui l'origen i la seva evolució al llarg del temps. 3 . Modelització (3 ECTS). La modelització matemàtica és una part important del Currículum de Matemàtiques de Secundària. Per això es desenvoluparan exemples tant per a la ESO com pel Batxillerat.
Abstract: This module aims to provide the most relevant mathematical complements to teach mathematics in secondary school. It is divi 1. Key Concepts and Problem Solving (3 ECTS). The aim of this blog is to use problem 2. Key Mathematics Topics from a Historical Perspective (4 ECTS). Teaching mathem 1 2. Key Mathematics Topics from a Historical Perspective (4 ECTS). Teaching mathem 3. Modeling (3 ECTS). Mathematical modeling is an important part of the High School.
Abstract: Este módulo pretende aportar los complementos matemáticos más relevantes para enseñar matemáticas en secundaria. Se d 1. Conceptos clave y Resolución de Problemas (3 ECTS). El objetivo de este bloque e 2. Temas clave de matemáticas desde una perspectiva histórica (4 ECTS). La enseña 3. Modelización (3 ECTS). La modelización matemática es una parte importante del C 1.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat [4317414]
Study plan: Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459] ; Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1529]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 117.0 KB

Anglès
6 p, 114.7 KB

Castellà
6 p, 115.8 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2023-09-08, last modified 2023-10-31



   Favorit i Compartir