Final reflections
Moore de Luca, Emilee
Morodo, Andy

Publicación: Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Resumen: This concluding chapter offers some final reflections regarding the four objectives of the research project 'Inclusive epistemologies and practices of out- of- school English learning (IEP!)1', funded by the Spanish Ministry of Science and Innovation, which ran from January 2019 until June 2021. These aims were: 1) to collaboratively research.
Resumen: teenagers' existing practices of using and learning English out of school time; 2) to implement new, inclusive, nonformal English language educational initiatives; 3) to evaluate the impact of the nonformal English language educational intiatives implemented; 4) to support the sustainability and transferability of the initiatives. Both the main outcomes and some enduring challenges are presented.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Capítol de llibre
Materia: English as a Foreign Language ; Out-of-school ; Youth ; Inclusion
Publicado en: Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action, 2021, p. 161-164, ISBN 978-3-631-86226-1

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/281378


4 p, 542.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2023-09-22, última modificación el 2023-09-30



   Favorit i Compartir