Family Metacognitive Training (MCT-F) : Adapting MCT to Mothers with Psychosis and Their Adolescent Children - Espinosa Lorenzo, Victoria (Institut de Recerca Sant Joan de Déu) ; Arin-González, Paula (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Jiménez-Lafuente, Alba (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Pardo, Nerea (Institut de Recerca Sant Joan de Déu) ; López-Carrilero, Raquel (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Birulés, Irene (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Barajas Vélez, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Pélaez, Trinidad (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Díaz-Cutraro, L (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Verdaguer-Rodríguez, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Gutiérrez-Zotes, Alfonso (Universitat Rovira i Virgili) ; Palma-Sevillano, Carolina (Hospital de Mataró. Consorci Sanitari del Maresme) ; Varela-Casals, Paloma (Hospital de Mataró. Consorci Sanitari del Maresme) ; Salas-Sender, Miriam (Fundació Vidal i Barraquer) ; Aznar, Ana (Associació Centre Higiene Mental Les Corts (Barcelona, Catalunya)) ; Ayesa-Arriola, Rosa (Universitat de Cantabria) ; Pousa, Esther (Institut de Recerca Sant Pau) ; Canal Rivero, Manuel (Universidad de Sevilla) ; Garrido Torres, Nathalia (Universidad de Sevilla) ; Montserrat, Clara (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Muñoz-Lorenzo, Laura (IIS-Fundación Jiménez Díaz) ; Crosas, Josep Maria (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Ochoa, Susana (Centro de Investigación Biomédica en Red de Salud Mental)
 
Comments (0) | Reviews (0)
Start a discussion about any aspect of this document.

 Subscribe to this discussion. You will then receive all new comments by email.

Add comment


Once logged in, authorized users can also attach files.
Note: you have not defined your nickname.
N/D will be displayed as the author of this comment.
          You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>