Retórica y publicidad
Stanojlovic, Milena

Additional title: Retòrica i publicitat
Date: 2010
Abstract: La retórica como el antiguo arte de la palabra destinado a conmover, convencer o persuadir al auditorio, ha reencontrado su aplicación en la actualidad en múltiples manifestaciones. Considerada la publicidad como un mecanismo lingüístico cuya finalidad es influir, constituye uno de los ámbitos donde la retórica plantea la aplicación de sus recursos, procedimientos y estrategias persuasivas desde la consecución de un fin determinado.
Abstract: La retòrica com l'antic art de la paraula destinat a commoure, convèncer o persuadir a l'auditori, ha retrobat la seva aplicació en l'actualitat en múltiples manifestacions. Atesa la publicitat com un mecanisme lingüístic té com a finalitat influir, constitueix un dels àmbits on la retòrica planteja l'aplicació dels seus recursos, procediments i estratègies persuasives des de la consecució d'una finalitat determinada.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Lecciones del Portal de la Comunicación, (1 Desembre 2010) , ISSN 2014-0576



10 p, 751.8 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > InCom-UAB – the Institute of Communication at the Autonomous University of Barcelona (UAB)
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2024-03-15, last modified 2024-05-31



   Favorit i Compartir