Del cos viscut al cos representat : correlacions de psicomotricitat en l'educació infantil
González André, María del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)

Título variante: Del cuerpo vivido en el cuerpo representado : correlaciones de psicomotricidad en la educación infantil
Fecha: 2024
Resumen: Investigadores de la UAB han estudiat quantitativament la correlació entre acció, representació i cognició en les sessions de psicomotricitat d'educació infantil. Detecten un efecte positiu en la realització de les representacions al final de les sessions de la Pràctica Psicomotriu Aucouturier (PPA) sobre el rendiment cognitiu dels infants de tres anys.
Resumen: Investigadoras de la UAB han estudiado cuantitativamente la correlación entre acción, representación y cognición en las sesiones de psicomotricidad de educación infantil. Detectan un efecto positivo en la realización de las representaciones al final de las sesiones de la Práctica Psicomotriz Aucouturier (PPA) sobre el rendimiento cognitivo de los niños y niñas de tres años.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català i Castellà
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, Març 2024, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 577.9 KB

Español
2 p, 581.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2024-04-08, última modificación el 2024-04-14



   Favorit i Compartir