Barreres d'accés a l'educació secundària post-obligatòria a Barcelona. Oferta, experiències escolars i orientació
Jacovkis Halperin, Judith (Universitat Autònoma de Barcelona)
Montes Ruiz, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2021 |
Resum: |
Aquest article reflexiona sobre les barreres d'accés a l'educació secundària post-obligatòria a la ciutat de Barcelona parant especial atenció als elements relatius a l'oferta d'aquests estudis -i a la seva distribució-; a les experiències educatives prèvies i que condicionen la transició a la post-obligatòria; i a les pràctiques d'orientació -i el seu impacte sobre les tries dels estudis post-obligatoris - que es desenvolupen als centres de secundària obligatòria de la ciutat. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Quaderns d'educació continua, Núm. 45 (2021) , p. 115-126, ISSN 1575-9016 |
Adreça original: https://ojs.uv.es/index.php/QEC/article/view/20861
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2024-05-07, darrera modificació el 2024-05-16