Cada cotorra argentina té el seu to de veu
Catanzaro, Michele (Universitat Autònoma de Barcelona)

Additional title: Cada cotorra argentina tiene su tono de voz
Date: 2023
Abstract: Investigadors alemanys van gravar durant dos anys 230 lloros de Barcelona, la ciutat amb la població més gran identificada d'aquesta espècie. Cada un d'ells té una «empremta vocal» pròpia, que s'explica per la complexa estructura social dels seus grups.
Abstract: Investigadores alemanes grabaron durante dos años a 230 loros de Barcelona, la ciudad con la mayor población identificada de esta especie. Cada uno de ellos tiene una «huella vocal» propia, que se explica por la compleja estructura social de sus grupos.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Català i Castellà
Document: Article de diari ; divulgació ; Versió publicada
Published in: El Periódico, 22 Octubre 2023, ISSN 1578-746X
Entendre-hi més / Entender más, 22 Octubre 2023, p. 14

Publicat en català el 22 d'octubre de 2023 al diari El Periódico: https://www.elperiodico.cat
Publicado en español el 22 de octubre de 2023 en el diario El Periódico: https://www.elperiodico.com
Documents PDF per cortesia de MyNews: https://mynews.es/


1 p, 160.7 KB

1 p, 159.4 KB

The record appears in these collections:
Articles > Journalistic collaborations
Articles > Published articles
Articles > Dissemination

 Record created 2024-07-17, last modified 2025-04-12



   Favorit i Compartir