La docència compartida, una estratègia per a l'aprenentatge mutu entre docents
Seguí Carayol, Clàudia
Duran Gisbert, David, 1963-,

dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
| Título variante: |
La docencia compartida, una estrategia para el aprendizaje mutuo entre docentes |
| Título variante: |
Co-teaching, a strategy for mutual learning among teachers |
| Publicación: |
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 |
| Resumen: |
El següent treball té com a finalitat investigar si les diferents etapes de la docència compartida influeixen en l'aprenentatge entre codocents. Així doncs, s'ha comptat amb 5 parelles de docents que actualment realitzen docència compartida, a les quals se'ls hi ha passat uns qüestionaris, s'ha establert un sistema de qualificació numèrica per saber quina etapa han superat i han estat entrevistades per conèixer les seves experiències. Els resultats mostren que a mesura que tenen més qualificació numèrica hi ha més aprenentatge. |
| Resumen: |
El siguiente trabajo tiene como finalidad investigar si las diferentes etapas de la docencia compartida influyen en el aprendizaje entre codocentes. Así pues, se ha contado con 5 parejas de docentes que actualmente realizan docencia compartida, a las cuales se les ha pasado unos cuestionarios, se ha establecido un sistema de quilificación numérica para saber que etapa han superado y han estado entrevistadas para conocer sus experiencias. Los resultados muestran que a medida que tienen mayor cualificación numérica hay más aprendizaje. |
| Resumen: |
The purpose of this study is to investigate whether the different stages of co-teaching influence learning among co-teachers. Five pairs of teachers who are currently engaged in co-teaching participate in the study. They are given questionnaires, a numerical qualification system is established to determine which stage they have completed, and they are interviewed to learn about their experiences. The results show that as their numerical qualifications increase, so does their learning. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Lengua: |
Català |
| Titulación: |
Educació Primària [2500798] |
| Plan de estudios: |
Grau en Educació Primària [1140] |
| Documento: |
Treball final de grau ; Text |
| Materia: |
Col·laboració docent ;
Docència compartida ;
Codocents ;
Aprenentatge entre iguals ;
Aprenentatge mutu ;
Colaboración docente ;
Docencia compartida ;
Codocentes ;
Aprendizaje entre iguales ;
Aprendizaje mutuo ;
Teaching collaboration ;
Co-teaching ;
Co-teachers ;
Peer learning ;
Mutual learning |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Educación. TFG
Registro creado el 2024-09-23, última modificación el 2024-09-29