Prez Magazine: plan de viabilidad empresarial de un medio de comunicación digital
Torrico Castro, Paula
Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Prez Magazine : pla de viabilitat empresarial d'un mitjà de comunicació digital
Título variante: Prez Magazine: business viability plan for a digital media outlet
Fecha: 2024
Descripción: 98 pag.
Resumen: Pla empresarial de Prez Magazine: un mitja de comunicació digital d'àmbit cultural en operació que busca avaluar la seva viabilitat econòmica i trobar noves vies per monetitzar el seu contingut. El pla se centra a identificar oportunitats de creixement per a poder consolidar-se com una empresa sostenible en el mercat digital.
Resumen: Plan empresarial de Prez Magazine: un medio de comunicación digital de ambito cultural en operación que busca evaluar su viabilidad económica y encontrar nuevas vías para monetizar su contenido. El plan se centra en identificar oportunidades de crecimiento para poder consolidarse como una empresa sostenible en el mercado digital.
Resumen: Prez Magazine business plan: a cultural digital media in operation that seeks to assess its economic viability and find new ways to monetize its content. The plan focuses on identifying growth opportunities to be able to consolidate itself as a sustainable company in the digital market.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [1432]
Documento: Treball final de grau
Materia: Periodisme ; Premsa cultural ; Mitjà digital ; Pla d'empresa ; Emprenedoria ; Xarxes socials en línia



98 p, 2.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2024-11-21, última modificación el 2024-11-24



   Favorit i Compartir