Scopus: 0 citas, Google Scholar: citas
Dissenyar la imatge corporativa de la Universitat de València. Auto-etnografia d'un procés creatiu
Huerta, Ricard (Universitat de València)

Título variante: Designing a corporative image for the University of Valencia. A creative process with auto-ethnography
Título variante: Diseñar la imagen corporativa de la Universitat de València. Auto-etnografía de un proceso creativo
Título variante: Desenhar a imagem corporativa da Universidade de Valência. Autoetnografia de um processo criativo
Fecha: 2024
Resumen: La creació de la imatge corporativa d'una institució amb cinc-cents anys d'història és un repte que comporta la presa de nombroses decisions al llarg del procés. Amb motiu de la celebració dels Cinc Segles de la Universitat de València, qui firma l'article va assumir l'encàrrec de generar la imatge corporativa de la institució. La investigació es presenta com un relat auto-etnogràfic, plantejant la recerca des de la perspectiva de les anomenades històries de vida. Es detallen els aspectes més interessants del seguiment, incidint en els avenços i progressos que finalment van permetre dotar d'imatge visual a la Universitat de València.
Resumen: The corporate image creation for an institution with five hundred years involves numerous decisions throughout the process. Preparing the celebration Five Centuries of the University of Valencia, the researcher who presents the article assumed the task, generating the corporate image of the institution, opting for a closed competition for experienced professionals. The present research is presented as an auto-ethnographic account, researching from the perspective of Life Histories, a concept rooted in the ethnographic tradition, and especially linked to issues relating to education, art and the humanities.
Resumen: La creación de la imagen corporativa de una institución con quinientos años de historia es un reto que comporta la toma de numerosas decisiones. Con motivo de la celebración de los Cinco Siglos de la Universidad de Valencia, quien firma el artículo asumió el encargo de generar la imagen corporativa de la institución. La presente investigación se presenta como un relato autoetnográfico, planteando la investigación desde la perspectiva de las llamadas historias de vida. Se detallan los aspectos del seguimiento, incidiendo en los avances que finalmente permitieron dotar de imagen visual a la Universidad de Valencia.
Resumen: Criar a imagem corporativa de uma instituição com quinhentos anos de história é um desafio que envolve inúmeras decisões ao longo do processo. Por ocasião da celebração dos Cinco Séculos da Universidade de Valência. A pesquisa apresenta-se como um relato autoetnográfico, elevando a pesquisa na perspectiva das chamadas histórias de vida, conceito profundamente enraizado na tradição etnográfica, especialmente em questões relacionadas à educação, arte e humanidades. São detalhados os aspectos mais interessantes do acompanhamento, enfocando os avanços e progressos que finalmente permitiram dar uma imagem visual à Universidade de Valência.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Disseny gràfic ; Imatge corporativa ; Universitat de valència ; Projecte de disseny ; Creativitat ; Graphic design ; Corporative image ; University of valencia ; Design project ; Creativity ; Diseño gráfico ; Imagen corporativa ; Universidad de valencia ; Proyecto de diseño ; Creatividad ; Design gráfico ; Imagem corporativa ; Universidade de valencia ; Projeto de design ; Creatividade
Publicado en: Grafica, Núm. en (2024) , p. 1-08 (Investigación) , ISSN 2014-9298

Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/ep-huerta2
DOI: 10.5565/rev/grafica.403


12 p, 597.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > grafica
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2024-11-24, última modificación el 2025-03-29



   Favorit i Compartir